ATSIBODO PASTOVUS NERIMAS? IMKITĖS PRIEMONIŲ

Jeigu Jums iš tikrųjų atsibodo pastovi įtampa ir nerimas galvoje ir visame kūne, imkitės veiksmų. Labai paprastų ir tuo pačiu labai sudėtingai išugdomų į įpročius. Visgi jeigu jūs tai padarysite, sveikinu – ramesnis gyvenimas garantuotas.

Pasiūlymų nedaug, tik 3 dalykai, kuriuos būtina daryti ir 3, kurių tiesiog reikia atsisakyti.

Pradėjusios domėtis, Jus tikrai rasite daug informacijos šia tema. Čia nurodysiu tik kelis labai įtikinamus faktus mūsų kritiškam protui. Tai ne stebuklinga piliulė, tai veiksmai, kuriuos momentais bus lengva daryti, o momentais labai sunku. Bet jei tikrai norite ramybės, tai veikite. Suklupsite, paleisite, užmiršite, nesvarbu, tai normalu, tiesiog dar kartą nusiteikite ir tęskite. Sėkmės!

Taigi, 3 dalykai, kuriuos būtina daryti:

1. Miego rėžimas. Vedose labai griežtai nurodomas kėlimosi ir gulimosi režimas. Žmonės, siekiantys vidinės harmonijos ir ramybės tiesiog turi grįžti prie gamtos, t.y. saulės režimo. Visatoje yra kariška drausmė – kai kyla saulė, bunda visa gamta. Juk nematėte nei vieno paukščio ar žvėries, kuris saulei kylant nuspaudžia „sleep‘ą“ ir apsiverčia ant kito šono dar penkioms minutėms. Rytinis kėlimasis vėliausiai turi vykti šeštą valandą. Saulė, nesvarbu prašvito, ar ne, intensyviai pradeda veikti žmogų ir jo virškinimo sistemą 6-ą valandą ryte. Jei žmogus tuo metu nesikelia iš lovos, jo organizme prasideda nepalankūs pokyčiai – sutrinka virškinimo sistema, pasitaiko svorio kaita, pablogėja charakteris, žmogus tampa įžeidus.
Lygiai taip pat ir saulei leidžiantis reikia eiti miegoti. Naktį, kai mes miegame, mūsų organai taipogi ilsisi savo nustatytu laiku. Kodėl? Tiesiog jeigu jie sumąstytų visi pailsėti, tai ryto jau nebesulauktumėte. Taigi būtent mūsų centrinė nervų sistema ilsisi nuo 22-os iki 24-os valandos. Eidami miegoti po 22-os valandos, mes nesuteikiame galimybės po dienos darbų atsistatyti mūsų pagrindinei įtampos kūrėjai – centrinei nervinei sistemai. Nustatyta ir galite pačios tai pajausti, kad miegant iki 24 valandos, kiekvieną valandą organizmas priima kaip dviejų valandų poilsį, t.y. ar Jūs miegosite 2 valandas iki 24 valandos ar Jūs miegosite 4 valandas po 24 valandos, organizmas jausis vienodai pailsėjęs. Beje, einant miegoti vėliau dešimtos valandos vakare, didėja polinkis rūkymui.

2. Meditacija arba malda. Tik atsikėlusios ryte, po dušo mažiausiai pusę valandos skirkite meditacijai arba maldai. Jūsų pasirinkimas ar tai bus krikščioniškos maldos, ar tai bus mantros ar tiesiog nuoširdus kartojimas „Aš visiems linkiu laimės“. Pradėkite nuo 10 minučių, darykite tai iš širdies ir jūs iš pat ryto nuraminsite protą ir kuo puikiausiai paruošite jį dienai. Moksliniai tyrimai įrodė, kad kasdienė 27 minučių meditacija per 8 savaites atstato smegenų pilkąją masę, tose srityse, kurios atsakingos už nerimo ir depresijos mažinimą. Be kitų gerų dalykų, meditacija gerina savimonę, atmintį, emocijų valdymą.

3. Laisvalaikis. Visiems būtinas kokybiškas laisvalaikis leidžiantis atsipalaiduoti po intensyvių dienos darbų. Visgi moteriai laisvalaikis yra kritinis vidinės ramybės elementas. Dirbant vadovaujantį darbą, ar tokį, kuriame reikia nuolat konkuruoti ir siekti užsibrėžtų tikslų, daugėja vyriškosios energijos dėl ko ypatingai pas moteris atsiranda nerimas ir įtampa. Tuo tarpu toks laisvalaikis kaip masažai, šokiai, bendravimas su draugėmis, maisto gaminimas, meninė saviraiška ir daugelis kitų pasilepinimų padės atsipalaiduoti ir atstatyti savo moterišką energiją. Tokie užsiėmimai itin svarbūs moterims, kurios dėl savo gyvenimo būdo ir įsitikinimų stengiasi viską sukontroliuoti ir suvaldyti ir dėl to kankinasi.

Toliau pristatau Jums 3 dalykus, kurių būtinai reikia atsisakyti:

1. Kava. Dažnas įsivaizduoja, kad kava, tai stebuklinga piliulė, kuri suteikia energijos, kai mes ją išvaistome dėl netinkamo gyvenimo būdo. Deja ši stebuklinga piliulė yra nuodas. Manau esate girdėjusios, kad su saiku kava nekenkia sveikatai. Deja, nuodas ir mažomis dozėmis yra nuodas. Tiesiog mūsų organizmai yra labai stiprūs ir bent jau kurį laiką mažus nuodų kiekius neutralizuoja. Kai organizmas sutelkia visus išteklius nuodams šalinti, žmogus kurį laiką jaučia kaip apgaulingą energijos antplūdį. Šis gėrimas sekina žmogaus psichiką ir ypatingai jautrios šiuo klausimu yra moterys. Kavą kuo puikiausiai galima pakeisti jos pakaitalais – gilių, cikorijų kavomis, ar prieskonių arbatomis, kurios lygiai taip pat tonizuoja, bet nenuodija organizmo.

2. Rūkymas, alkoholis. Kaip ir kavą, cigaretes ir alkoholį mes viltingai naudojame kaip stebuklingą tabletę, kuri greitai gali mums padėti atsikratyti įtampos, nerimo ir padaryti bent tuo metu laimingais. Deja, realybė yra kitokia – ir po cigaretės, ir po išgertuvių, visas negatyvių jausmų bagažas grįžta ir dažniausiai dar pasipildęs. Ypatingai šie dalykai kenkia moteriai ir jos moteriškumui. Rūkančios moterys vyriškėja, yra dažnai įsitempusios, nervingos. Jų kalba ir elgesys tampa grubūs. Ypatingai moterims, kurios jaučia, kad jų vyrai turi problemų su alkoholiu, pirmiausiai pačios turi atsisakyti net vienos taurelės per metus ir pasirūpinti, kad namie nebūtų alkoholio visai.

3. Televizija. Dar vienas stiprus nerimo šaltinis. Jeigu televizijos visiškai atsisakyti negalite, bent jau nedarykite dviejų dalykų. 1. Nežiūrėkite televizijos bent pora valandų prieš miegą. Kriminalai, žinios ir agresiją bei baimę kelianti publicistika tikrai neleis jums ramiai užmigti, o ir užmigus klausimas, kokios kokybės poilsis laukia. 2. Nepalikite televizoriaus veikti fone. Kai Jūs sąmoningai ir atidžiai atsisėdusios žiūrite televizorių, jūs turite galimybę suvokti ir kažkiek filtruoti gaunamą informaciją. Kai Jūs paliekate veikti televizorių fone, visą iš jo sklindanti informacija eina tiesiogiai jums į pasąmonę, taip kurdama naujas baimes ir nerimą.

Paremta Oleg G. Torsunov, Ruslan Naruševič, JM Čaitanja Čandra Čaran’o Prabu paskaitomis

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

w

Connecting to %s

Create a website or blog at WordPress.com | Sukūrė: Anders Noren

Aukštyn ↑

%d bloggers like this: